Vintern är på väg


Nu är ett kallare klimat på väg över Shanghai igen...



Som jag skrivit tidigare så finns det ingen central värme i Shanghai,
det är AC:n som är enda värmekällan i huset där jag bor.
Så här om dagen när jag fick frågan av en av mina sambor:
"Eyy Ellanåår, what are you doing on saturday?
Wanna come with me to Carrefour and buy a heating element and a heating bedtick?"
så var svaret enkelt...





utbudet är jätte stort av "värme grejer".




Avdelningen med underställ och pyjamaser är också stort.
Det får bli nästa fotouppdrag på Carrefour.

Jag köpte mig en värmemadrass...



och ett super snyggt element...



Har även köpt varma sockar att ha hemma



Dessa är mina absoluta favoriter,
skit löjligt men jag kan inte sluta titta på mina fötter när jag har dem på mig








Konstruktionen är världens enklaste:
Fotsulan mot vikt kant.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0