"Äntligen hemma" med Ellinor


Nu är mitt efterlängtade "kuddfönster" färdigt!

Jag har sytt kuddfodral och satt upp nya gardiner.

Före:



Efter gardinbytet:



Jag och Therese var på tygmarknaden och kollade på tyger ihop. Det fanns så mycket att välja på och jag kunde verkligen inte bestämma mig. Då hör jag världens vidrigaste harkling. En man drar in världens snorloska och harklar upp denna i evigheter. Jag var bara tvungen att gå och se efter, runt hörnet hinner jag precis se hur han spottar i en plastpåse! Och bakom honom, i hans butik, hänger precis det gardintyget som jag vill ha!

Kuddtillverkning:





Sara i taxin efter att vi hämtat upp innerkuddarna på tygmarknaden



Färdigt!





(klicka på bilden)

Mysigt!
De två "läppstifts tornen" är Grand gateway












Kommentarer
Postat av: Maria Hedmark

"oh så smutsig, nu faktisk det är fin!"

2009-11-24 @ 07:02:11
URL: http://www.mariahedmark.com
Postat av: Timell

Evelynn?! =P

2009-11-24 @ 09:36:12
URL: http://ellinorsedig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0