Symöte


Då jag nu har tre killar så har jag även fått tre svärmödrar.
En av dem är här nu och ikväll har vi haft symöte.



Jag fick låna en stickbok, garn och stickor av en kompis här om dagen och såg det som ett bra tilfälle att slå mig ner i soffan och få expertråd då jag för första gången skulle använda dessa.



Vi har stickat i 4 timmar ikväll.

Hon tyckte att jag lärde mig fort och sa flera gånger
"Oh sweet heart, now you get it!"

Killarna tyckte också att jag var duktig och förväntar sig var sin halsduk till jul.

De passade upp på oss ikväll med bakgrunds film, te
och den Canadensiska nationaldrycken. Spetsad.



Både jag och hon ser fram emot nästa symöte



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0