En present från Helen


Jag har berättat om min härliga kollega Helen flera gånger tidigare,
jag kan skiva inlägg om henne efter varje gång vi setts.
Jag skulle kunna skiva en bok med Helen-citat.
Hon upphör aldrig att göra starka intryck.

Varje gång jag jobbar med henne så har hon med sig kaffe
eller en apelsin som hon ger mig på morgonen.


Lådan i butiken fyller hon med godsaker



Men presenten hon gav mig i måndags tog priset!




Helen fyllde år förra fredagen och jag har aldrig tidigare
haft så dåligt samvete för att jag inte köpt en present.
Därför bjöd vi med henne och våran andra kollega Michelle på middag samma kväll
efter att vi tvättat håret och klippt oss






Under middagen sa hon flera gånger att hon kände sig hedrad och rörd.

När hon kom hem på kvällen ringde hon och tackade
och jag hörde att hon menade det från botten av sitt hjärta.

"Det är jag som ska tacka" sa jag






















Kommentarer
Postat av: heidi

hej där elli..

följer din resa genom allt som shanghai har att erbjuda ..

har du slutat plugga o jobbar nu bara eller? vd heter företaget.. måste ha missat dettta sen jag blev galet intresserad av din finfina blogg med helt underbara bilder

kram

2010-03-11 @ 18:47:12
Postat av: Ellinor

hej där Heidi...



Jag praktiserar på ett Holländskt företag sedan nov. Jobbar som butikschef och designassistent. Kul, kul :) Du kan väl skicka ett mejl [email protected] så kan vi "prata" mer



kram

2010-03-12 @ 08:46:12
URL: http://ellinorsedig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0